کدام مدارس اهواز و خوزستان فردا سه شنبه (۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) تعطیل است؟ آغاز فروش بلیت قطار‌های فوق‌العاده مشهد از فردا (۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) دولت به موضوع بازماندگان از تحصیل ورود کرد واژگونی مینی بوس در جاده کاشمر ۹ مصدوم بر جا گذاشت + عکس (۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳) جزییات ربودن مرد جوان برای ۵۰۰ میلیارد ریال تتر | پلیس گروگان را آزاد کرد امیر دریادار ایرانی: کشتی‌های ایرانی را اسکورت می‌کنیم گردباد در آمریکا با ۵ کشته و ۱۳۰ زخمی (۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳) جزییات پرونده مرگ اسرار آمیز ۳ زن و یک مرد روی میز بازپرس جنایی لایحه عفاف و حجاب به کجا رسید؟ قاچاق؛ چالش عمده در حوزه محصولات آرایشی و بهداشتی است هر روز ۸ مدرسه در کشور احداث می‌شود رازداری؛ حق بیمار و مسوولیت مراکز درمانی ماجرای تیراندازی در دولت‌آباد ری چه بود؟ (۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳) سهمیه ارز مسافران حج ۱۴۰۳ چقدر است؟ از دستگیری سارق ۴۲ فقره قطعات خودرو تا کشف ۱۴ هزار قرص غیرمجاز در مشهد خسارت ۱۱ میلیارد ریالی شکارچیان غیر مجاز به محیط زیست درگز تیم دانش‌آموزی ایران ۵ طلا در رویداد ایده و فناوری ترکیه کسب کرد دستگیری جوان مأمورنما با ۸ فقره اخاذی در مشهد مزایا و معایب جراحی‌های چاقی | مهم‌ترین عوارض جراحی‌های چاقی کدام‌اند؟
سرخط خبرها

پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان‌رضوی ( ٢٨ فروردین ١۴٠٣) | وزش باد شدید در خراسان‌رضوی

  • کد خبر: ۲۲۲۲۰۵
  • ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۳۰
پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان‌رضوی ( ٢٨ فروردین ١۴٠٣) | وزش باد شدید در خراسان‌رضوی
کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان‌رضوی گفت: امروز بر سرعت وزش باد و ابرناکی افزوده می‌شود.

 آیدا فاروقی در گفت‌وگو با خبرنگار شهرآرانیوز، اظهار کرد: براساس تحلیل نقشه‌ها و مدل‌های هواشناسی، از امروز به سرعت وزش باد و ابرناکی افزوده می‌شود. در روزهای پایانی هفته، وزش باد شدید را شاهد هستیم که در مناطق مستعد، با گردوخاک، احتمال کاهش کیفیت هوا و ایجاد خسارت همراه خواهد داد.

وی افزود: ضمن اینکه در روزهای چهارشنبه و پنج‌شنبه برای مناطقی از نیمه جنوب استان رگبار پراکنده باران، رعدوبرق و احتمال بارش تگرگ پیش‌بینی می‌شود.

شایان ذکر است فردا به طور موقت کاهش دما در سطح استان خواهیم داشت اما از روز پنج‌شنبه روند افزایش دما آغاز می‌شود. 

کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان‌رضوی با اشاره به اینکه در ٢۴ ساعت گذشته نوسانات دمایی در مشهد بین ٨ و ١٧ درجه ثبت شده است، ادامه داد: امروز دمای هوای این کلانشهر در گرم‌ترین ساعات به ١٩ درجه و در سردترین ساعات به ٩ درجه خواهد رسید. 

طی شبانه‌روز گذشته، فریمان با دمای ٣ درجه و داورزن با دمای ٢۴ درجه به ترتیب خنک‌ترین و گرم‌ترین شهرستان‌های استان بوده‌اند. بیشترین سرعت وزش باد از سبزوار با ٣۶ کیلومتر بر ساعت ثبت شده است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->